ضمانت تعویض 6 ماه تیغه پلاتین کنتاکتور

مجموعه ژرمن کنترل تا به امروز در زمینه عرضه و فروش انواع تیغه پلاتین کنتاکتورزیمنس و اشنایدر فعال بوده است. در این راستا با توجه به تحریم های موجود و عدم دسترسی به محصولات اورجینال و آکبند. به صورت رسمی و از مبادی اصلی و قانونی کشور اقدام به عرضه انواع تیغه پلاتین کنتاکتور ساخت ایران نموده است.

تیغه پلاتین همان طور که از نام آن مشخص است. از آلیاژ انواع فلز از جمله پلاتین ساخته شده است. وظیفه تیغه کنتاکتور ایجتد اتصال می باشد. در صورت عبور جریان برق غیر استاندارد از کنتاکتور، تیغه پلاتین آیب می بیند و عبارتی گفته می شود که پلاتین سوخته است.

کمپانی های گوناگونی تا به امروز اقدام به طراحی و تولید انواع کنتاکتور نموده اند از جمله کمپانی زیمنس و اشنایدر که مجموعه ژرمن کنترل اقدام به تولید انواع تیغه کنتاکتور اشنایدر و زیمنس نموده است. علاوه بر دو کمپانی نامرده شده، کمپانی هیوندای، چانت، ال اس نیزز محصولات متفاوتی را تولید نموده است.

به طور کلی هر دست کنتاکتور شامل 6 تکه ثابت و 3 تکه متحرک می باشد. و می بایست هر یک از پلاتین ها در جای مناسب منحصربه خود در کنتاکتور قرار داده شوند.

در مجموعه ژرمن کنترل علاوه بر انواع تیغه پلاتین کنتاکتور؛ تمامی محصولات مرتبط با برق صنعتی زیمنس و اشنایدر نیز قابل ارائه می باشد. کاربران محترم می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات خود را به مجموعه ژرمن کنترل اعلام نموده و محصولات خود را دریافت نمایند.

از جمله محصولات قابل عرضه در مجموعه ژرمن کنترل می توان به انواع : کلید صنعتی شامل ، کنتاکتور، کلید هوایی، کلید حرارتی و کلید اتوماتیک و سایر کلید های صنعتی اشاره نمود. از دیگر محصولات می توان به ماژول های گوناگون plc اشاره نمود از جمله سری 200 و 300 و 400 و 1200 هر یک از سری های نام برده شده دارای ماژول های متفاوتی می باشند. برای مثال سری 300 که در کشور عزیمان بیشتر استفاده شده است خود دارای انواع کارت می باشد.

در زمینه پی ال سی  انواع گوناگونی از پنل و صفحه نمایش نیز موجود می باشد. برخی از پنل ها تاچ می باشند و برخی آنالوگ، وظیفه اصلی پنل ها نمایش آمار و تحلیل cpu  پی ال سی می باشد. اینورتر و سافت استارتر نیز در زمینه برق صنعتی قابل استفاده می باشند که در مجموعه ژرمن کنترل قابل فروش می باشند.

به طور کلی مجموعه ژرمن کنترل اقدام به عرضه محصولات به صورت آکبند می نماید. لذا در صورت در خواست کاربران محترم محصولات استوک در حد نیز ارائه داده می شود. بیشتر محصولات استوک در زمینه اتوماسیون صنعتی قابل عرضه می باشند.

همان طور که اشاره شد. کنتاکتور و کلید اتوماتیک نوعی کلید صنعتی می باشند که در کارخانه ها و مراکز صنعتی قابل استفاده می باشد. به طور کلی کنتاکتور دارای بخش های بدنه، تیغه، بوبین و مدار می باشد که می توان در صورت آسیب دیدن هر بخش آن را تعویض نمود.

کنتاکتور وسیله ای است که در صورت نوسان برق، جریان برق را به شکل اتومات قطع می نماید و مانع از آسیب دیدن تجهیزات و آسیب های مالی و جانی ناشی از جریان برق می گردد. کلید اتوماتیک نیز به مانند کنتاکتور مانع از آسیب دیدن تجهیزات برق صنعتی در برابر نوسانات برق می گردد.

در بین محصولات برق صنعتی، محصولات تولید شده در دو کمپانی زیمنس و اشنایدر دارای کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سایر محصولات کمپانی های دیگر دارد.

تمامی تیغه پلاتین کنتاکتور ایرانی قابل فروش در مجموعه ژرمن کنترل دارای 6 ماه ضمانت تعویض می باشد.