خرید پلاتین کنتاکتور

امروزه در سطح بازار فروشگاه های گوناگونی اقدام به عرضه تجهیزات جانبی کنتاکتور نموده اند. از جمله بوبین، بدنه کنتاکتور و تیغه پلاتین کنتاکتور. هر کدام از بخش های نامبرده شده دارای وظیفه ای خاص در راستای عملکرد کنتاکتور می باشند.مجموعه ژرمن کنترل در این راستا علاوه بر عرضع تیغه پلاتین کنتاکتور آکبند، اقدام به فروش پلاتین کنتاکتور تولیدی خود نیز پرداخته است. مجموعه ژرمن کنترل انواه تیغه کنتاکتور زیمنس و اشنایدر را طراحی و تولید می نماید و کاربران می توانند با خیال آسوده از تیغه کنتاکتور خریداری شده استفاده نمایند. تمامی تیغه کنتاکتور های تولیدی این مجموعه دارای 6 ماه ضمانت تعویض می باشند.

تیغه پلاتین کنتاکتور وظیفه اتصال جریان برق را در کنتاکتور دارد و در صورتی که جریان غیر مجاز و بیش از حد از آن عبور نماید. تیغه های پلاتین آسیب می بیند. به اصطلاح گفته میشود تیغه کنتاکتور سوخته است. همان طور که از نام تیغه ها معلوم است. جهت تولید آن از پلاتین نیز استفاد شده و به صورت آلیاژی از چند نوع فلز تهیه گردیده است. جنس بدنه تیغه کنتاکتور باعت گردیده تا در برابر ضربه و فشار تا حدود بسیار زیادی مقاوم باشد. شایان ذکر است که هر کنتاکتور دارای تیغه پلاتین منحصربفرد خود می باشد و نمی توان از آن در سایر کلد های صنعتی استفاده نمود. ابعاد تیغه کنتاکتور متفاوت می باشند و این باعث شده است تا آلیاژ بکاربرده شده در جهت ساخت آن متفاوت بوده و قیمت تیغه کنتاکتور متغیر باشد.

اکثر تیغه پلاتین کنتاکتور به رنک نقره ای و یا طوسی بسیار روشن می باشند. جهت تعییر دادن تیغه کنتاکتور به آسانی می توان پیچ های بدنه کنتاکتور را با پیچ گوشتی مناسب باز نموده سپس با جدا کردن تیغه های معیوب تیغه های جدید را تعبیه نمود. همان طور که اشاره شد تیغه های کنتاکتور مجموعه ژرمن کنترل دارای 6 ماه گارانتی تعویض می باشند. لذا می بایست از آن ها در جریان استاندارد برق استفاده نمود.به طور کلی کنتاکتور از بخش های تنه، بوبین، تیغه کنتاکتور و سیم پیچی تشکیل شده است و هر کدام از این بخش ها دارای عملکرد مخصوص خود می باشند. علاوه بر تیغه کنتاکتور، امکان آسیب دیدن بوبین نیز وجود دارد که آن را نیز می توان تعمیر نمود.

بنابراین خرید پلاتین کنتاکتور شامل شرایطی می باشد که می بایست حتما به آن ها توجه نمود. از جمله نوع تیغه، ساخت کجا باشد. برای کدام کنتاکتور نیاز به تیغه پلاتین داریم. لذا در صورتی که به این موارد توجه نکنیم می توان گفت پول خود را از دست داده ایم. جهت مشاوره های مورد نیاز خرید می توانید با مجموعه ژرمن کنترل تماس حاصل نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات خود را ثبت و در یافت نمایید.